STRAAT, street artists live aan het werk zien
events

Tweede paasdag open! Art week @ STRAAT

STRAAT is open op tweede paasdag, maandag 18 april, van 10.00 tot 18.00u. Geheel in lijn met de paastraditie kan je met Pasen ook paaseieren zoeken, zowel in ons museum als buiten op de NDSM-werf. In beide gevallen zijn er speciale prijzen te winnen! De eieren buiten zijn gevuld met een STRAAT-giftcard die goed is voor een gratis entree. De eieren in ons museum zijn gevuld met allerlei spannende STRAAT-goodies. Houd onze Instagram in de gaten voor alle details. Vrolijk Pasen!

tymon de laat, STRAAT

Op tweede paasdag start ook een drukke week met meerdere kunstenaars die live aan de slag gaan in ons museum. Tymon de Laat begint dan aan een nieuw werk voor de STRAAT-collectie. Om een extra dimensie aan dit bezoek toe te voegen, staan er ook stoelen en tafels opgesteld voor een goed gesprek met Tymon, en zal hij aanwezig zijn tot en met Koningsdag, 27 april.

erwtje83, STRAAT

Ook Erwtje83 is op tweede paasdag live aan het werk in STRAAT. We zijn er trots op dat deze legendarische Nederlandse graffitikunstenaar, bekend van zijn werken rond het thema ‘Yard romance’, een werk aan onze collectie komt toevoegen. Mis dit niet!

Alex senna, STRAAT

Er is nog een derde kunstenaar te zien bij STRAAT vanaf de 19e. Ook Alex Senna keert namelijk terug naar ons museum, en hij gaat de buitenkant van ons pand onder handen nemen. Dat betekent dus ook dat je deze kunstenaar op dinsdag 19 april - ons museum is dan gesloten - aan het werk kunt zien, want de buitenmuren van ons museum zijn altijd open voor bezoek. Alex Senna is tot en met 22 april in Amsterdam.

Gary Stranger, STRAAT

But wait, there's more! Ook in het weekend van 23 en 24 april is er een bijzondere kunstenaar in STRAAT aan het werk, namelijk niemand minder dan Gary Stranger. Deze Engelse graffitilegende staat tegenwoordig ook bekend om zijn herkenbare typografische werk. Komt dat zien! Tot STRAAT!!