Een event bij STRAAT organiseren

STRAAT is de ideale locatie voor bedrijfsuitjes, vergaderingen, private dining, borrels en meer. We zijn gevestigd in een voormalige lasloods - met monumentale status - op de NDSM-werf in Amsterdam-Noord van zo’n 8000 m2. Wil je een offerte aanvragen? Neem dan contact met ons op via events@straatmuseum.com.

Voor welke optie je uiteindelijk ook gaat, we zijn ervan overtuigd dat onze fraaie tentoonstelling, bestaande uit meer dan 180 kunstwerken, je gasten zal inspireren. Bovendien maken we van elk zakelijk event een op maat gemaakte ervaring om aan jouw specifieke wensen te voldoen!

• 8000+ m2 totale eventruimte
  • 10 - 1000 gasten
  • Graffiti en street art-workshops
  • Rondleidingen museum
  • Rondleidingen NDSM-werf buiten
  • Inspirerende locatie
  • Unieke ervaring
  • Private dining tussen de unieke kunstwerken

• Gelegen op de iconische NDSM-werf in Amsterdam-Noord
  • Slechts 10 minuten met de gratis pont vanaf Amsterdam Centraal
  • Goede verbindingen openbaar vervoer
  • Makkelijk te bereiken met auto en tourbus, met 200+ parkeerplaatsen in de buurt

Bekijk ons museum via de virtuele tour!

Neem contact met ons op:

Eva Egberts

events@straatmuseum.com

+31 20 370 9630

Let op: ons museum is erg populair! We raden met klem aan om ruim van tevoren contact met ons op te nemen, zodat we er zeker van kunnen zijn dat alles naar wens geregeld wordt. Wij nemen GEEN aanvragen voor huwelijken aan.

Neem contact op