straat museum, urban memories museum

STRAAT in seminar Urban Memories Museum

STRAAT-curator David Roos gaat spreken tijdens het Academic Seminar in Social Museology and community art practices van het Urban Memories Museum, Catholic University Luis Amigo en het Community classroom-project Medellín In Short Film International Film and arts Festival, aanstaande vrijdag 5 mei van 16.10 - 16.55 Nederlandse tijd.

Het Academic Seminar vindt plaats in de Catholic University Luis Amigo in Colombia deze vrijdag 5 mei van 8.00 - 17.00 uur. Lokale, nationale en internationale gasten - waaronder dus onze David - zullen hun ervaringen en kijk delen op het gebied van onderzoek, urban art-creatie en sociale museologie.

Je kan meekijken met het seminar via het social media-account van de Catholic University Luis Amigo.