straat gallery, indigenous americans, post colonial expressions
events

Recap: Opening Indigenous Americans @ STRAAT Gallery

Op zaterdag 8 april vond de opening van Indigenous Americans: Post Colonial Expressions plaats in onze STRAAT Gallery.

Tijdens de openingsreceptie werden er bijzondere woorden van dankbaarheid en gebed gedeeld door de deelnemende kunstenaars Danielle SeeWalker, Kaplan Bunce, Jaque Fragua en Anthony Garcia Sr.. Het was een voorrecht om deze kunstenaars als gasten in STRAAT te mogen ontvangen. Hun aanwezigheid wordt gemist.

Gelukkig hebben ze ook hun sporen op doek achtergelaten - alle vier geweldige kunstenaars hebben namelijk werk op mural-formaat voor de permanente collectie van STRAAT in onze loods gemaakt. De galerie-tentoonstelling, hun werk op mural-formaat en nog heel veel meer is te zien met een regulier STRAAT-toegangsticket.

straat, danielle seewalker
straat museum, straat gallery
Danielle SeeWalker, Kaplan Bunce, Jaque Fragua, Anthony Garcia Sr.
kaplan bunce, straat museum, amsterdam

Ook hebben we in samenwerking met de vier deelnemende kunstenaars heerlijke prints gedropt, die nu verkrijgbaar zijn in zowel de museumwinkel als de webshop.

jaque fragua print
danielle seewalker print
kaplan bunce print
birdseed anthony print

Indigenous Americans: Post Colonial Expressions met werk van deze vier hedendaagse Inheems Amerikaanse kunstenaars is nog te zien t/m zondag 11 juni in de STRAAT Gallery.

jaque fragua, straat gallery
kaplan bunce, straat gallery
danielle seewalker, straat gallery
anthony garcia sr., straat gallery