noel deelen, box, straat, photo, street art, museum, amsterdam

Noël Deelen

(Nederland, 1984)

“Een interactief werk. Hier kun je even je gedachten verzetten en je Instagram-glimlach laten zien of je favoriete pose aannemen. De wereld in deze doos is kleurrijk en heeft geen politieke mening. Hij straalt plezier en vreugde uit, terwijl de wereld daarbuiten harder en zwart-wit is. Buiten de doos vind je quotes over hoe je er jonger uit kunt zien en politieke meningen. Binnen de doos hoef je alleen maar te poseren en plezier te hebben.”

“Dit werk speelt met het vierkantje dat we online op social media zien en hoe we ons als mensen tot dat vierkantje verhouden. We laten onze leukste kanten zien, terwijl de wereld daaromheen veel harder en minder leuk is. Door het kinderlijke handschrift en de doodle-stijl spreekt het vooral lol uit. Have fun. Ga op de foto en denk er niet te veel over na.” / Noël Deelen

noel deelen, box, straat, photo, street art, museum, amsterdam