hoxxoh, straat museum, big wall sessions, secret garden

STRAAT x The Secret Garden presenteren The Big Wall Sessions

STRAAT is verheugd de eerste editie van The Big Wall Sessions in The Secret Garden aan te kondigen. Van 12 t/m 25 mei zullen verschillende kunstenaars, waaronder Hoxxoh, Street Art Frankey, Rozer en meer live painten in deze verborgen parel in hartje Amsterdam.

Wij sponsoren dit evenement en faciliteren de mural die Hoxxoh (zie foto’s) gaat painten, omdat wij het belangrijk vinden lokale street art-initiatieven te supporten. Hoxxoh zal ook een doek op mural-formaat voor onze permanente museumcollectie maken.

The Secret Garden is te vinden achter Nicholas Groente en Fruit in de Sint Nicolaasstraat (nr. 19). The Big Wall Sessions kunnen gratis bijgewoond worden van dinsdag t/m zondag tussen 13.00 en 18.00 uur van 12 t/m 25 mei. Aanrader!

straat museum, secret garden, big wall sessions