shepard fairey, obey giant, straat museum, street art museum, amsterdam

Shepard Fairey @ STRAAT

Groot nieuws: street art-legende Shepard Fairey komt naar STRAAT. De maker van het visionaire Barack Obama ‘Hope’-portret gaat een gigantische solotentoonstelling in onze STRAAT Gallery rocken, én twee nieuwe werken maken: een muurschildering op de imposante zijgevel van ons museum in samenwerking met Niels ‘Shoe’ Meulman en een werk voor onze permanente collectie.  De galerietentoonstelling Printed Matters: Raise the Level is van 13 augustus tot en met 15 oktober 2023 te zien in de STRAAT Gallery en bestaat uit meer dan 130 werken, waaronder nieuw werk dat speciaal voor de expositie is gecreëerd. Deze tentoonstelling is te bezoeken met een regulier toegangsticket en wordt de grootste tentoonstelling van Shepard Faireys werk in Nederland. Voor meer info, klik hier.

Catalog aanvragen

Vraag de tentoonstellingscatalogus aan, inclusief nieuw werk dat speciaal voor deze tentoonstelling is gemaakt.

Klik hier

shepard fairey, obey giant, straat museum, street art museum, amsterdam