lax, ams, straat gallery, thinkspace projects, straat museum
events

Recap: opening LAX / AMS @ STRAAT Gallery

Op zaterdag 17 juni vond de opening van de groepstentoonstelling LAX / AMS plaats in onze STRAAT Gallery.

LAX / AMS is de tweede samenwerking met onze vrienden van Thinkspace Projects uit Los Angeles. Deze dynamische groepstentoonstelling brengt meer dan 80 kunstenaars uit 20 landen wereldwijd samen en toont een diverse reeks artistieke achtergronden en carrièrestadia.

Als bijzonder hoogtepunt hebben focus artists Super A en Collin van der Sluijs in de week voor de grote opening bijzondere muurschilderingen gemaakt voor onze steeds veranderende STRAAT-collectie in de grote hal.

Onze dank gaat uit naar Thinkspace Projects, de deelnemende kunstenaars en iedereen die afgelopen zaterdag langskwam!

Je kunt de galerietentoonstelling LAX / AMS, de nieuwe muurschilderingen en nog veel meer bekijken met een regulier toegangsticket voor STRAAT.

Ook hebben we geweldige LAX / AMS-producten aan ons assortiment toegevoegd, die nu verkrijgbaar zijn in onze museumwinkel en webshop.

LAX / AMS is te zien tot en met zondag 30 juli.

Foto’s: Zoe Gottehrer

lax, ams, straat gallery, thinkspace projects, straat museum