seth globepainter, straat, street art, museum, amsterdam, ndsm
events

Binnenkort: SETH Globepainter @ STRAAT

Met het nodige enthousiasme presenteren wij de tentoonstelling SETH Se La Joue - Kunstspeeltuin voor jong en oud van de internationaal gerenommeerde Franse kunstenaar Julien Malland, beter bekend als SETH Globepainter. De tentoonstelling loopt van 4 oktober 2024 t/m 2 maart 2025 en toont een unieke collectie werken bedoeld om mensen van alle leeftijden te betoveren, met een speciale focus op het inspireren en stimuleren van jongere bezoekers.

SETH Se La Joue - Kunstspeeltuin voor jong en oud is een reizende tentoonstelling die voor het eerst te zien was in Le Musée en Herbe in Parijs, en we zijn verheugd dat deze tweede editie bij ons plaatsvindt. Deze interactieve tentoonstelling bevat verschillende thematische elementen die bezoekers uitnodigen om op speelse en leerzame manieren kunst te ontdekken en ervaren. Middels levendige installaties, uitdagende kunstwerken en meeslepende ervaringen wil SETH Se La Joue - Kunstspeeltuin voor jong en oud creativiteit en nieuwsgierigheid aanwakkeren bij jongere bezoekers. Elk deel van de tentoonstelling biedt hands-on activiteiten en interactieve elementen, wat resulteert in een bijzondere ervaring voor gezinnen en schoolgroepen.

Een deel van deze tentoonstelling vindt plaats in onze STRAAT Gallery. Ook zal SETH een werk voor onze permanente collectie maken, en is hij aanwezig tijdens de openingsreceptie. Meer weten? Klik hier voor aanvullende informatie over deze unieke ervaring.

seth globepainter, straat, museum