straat, museumnacht, amsterdam, 2023

Aftermovie Museumnacht

Onze Museumnacht aftermovie is uit! Op deze bijzondere Amsterdamse avond kon je in STRAAT genieten van een Mailman dj-set, mini-rondleidingen, en live art van Chinny Bond, Noel Deelen en Erico Smit. Daarnaast kon je zelf met spuitbus graffiti painten en je eigen light photography-portret scoren bij Timski Lightpainting.

Let op: met je Museumnachtbandje kan je nog een keer naar STRAAT! Je kan tot en met 31 december je bandje inleveren bij onze receptie voor een eenmalig gratis bezoek. Het bandje kan niet online worden ingewisseld en alleen de persoon met bandje krijgt gratis toegang tot ons museum.

Onze dank gaat uit naar alle bezoekers, de Museumnacht-crew, en alle betrokken kunstenaars. Tot volgend jaar!

De STRAAT Museumnacht aftermovie zie je hier.