STRAAT museum virtuele tour
collection

Virtuele tour STRAAT nu beschikbaar

Met gepaste trots presenteert STRAAT de virtuele tour die fotograaf Alphons Nieuwenhuis van ons museum heeft gemaakt. Bezoekers van onze website kunnen nu een virtueel bezoek aan ons museum brengen. Dat doe je via deze link: https://www.amsterdam360.com/panos/ndsmplein-straatmuseum/

De virtuele tour begint bij het iconische portret van Anne Frank van Eduardo Kobra. Nog niet iedereen is ervan op de hoogte dat achter deze gevel een museum schuilgaat, waar bezoekers meer dan 150 enorme werken van de allerbeste internationale street artists kunnen ontdekken. Wil jij vrienden en familie enthousiasmeren voor STRAAT? Wij zijn van mening dat onze virtuele tour hierbij ontzettend goed van pas komt!

Er circuleren inmiddels aardig wat foto’s van ons museum die een mooi beeld schetsen van wat STRAAT te bieden heeft. Onze virtuele tour is daar de overtreffende trap van. Voor de echte echte STRAAT-ervaring moet je uiteraard in levende lijve een bezoek aan ons museum brengen; scoor hier je tickets!

Voor meer werk van Alphons Nieuwenhuis zie www.alphons.net