STRAAT Museum, Kunstenaarsbal 2023, Art Week Rotterdam
artist

STRAAT x Kunstenaarsbal 2023

STRAAT heeft op verzoek van het Kunstenaarsbal 2023 vier lokale kunstenaars mogen selecteren die live zullen painten tijdens de officiële afterparty van Art Week Rotterdam. Het gaat om de volgende namen:

Tymon de Laat;

Dilk 1;

With Jeej;

Tuig Oma.

Naast live painten op het Kunstenaarsbal zal er van deze kunstenaars werk op canvas te zien zijn tijdens Art Week Rotterdam. Deze tentoonstelling loopt van woensdag 8 februari t/m zondag 12 februari. Het Kunstenaarsbal begint op zaterdag 11 februari om 22.00 uur. Voor het bal zijn nog toegangskaarten te krijgen. Deze scoor je hier

Het Kunstenaarsbal is een uniek multidisciplinair evenement vol beeldende kunst, fotografie, performance, theater, audiovisuele kunst en muziek. Dit evenement staat voor een feestelijke bijeenkomst waar mensen kunnen dansen. Door een toegankelijke, informele sfeer te creëren, is het veel makkelijker voor kunstenaars en bezoekers om met elkaar in contact te komen en elkaar beter te leren kennen. De nachtelijke context plaatst kunst en zijn beleving in een geheel ander licht, waar het feest meerwaarde krijgt met een programmering van media, kunst, elektronische muziek en performance.