STRAAT x DoubleTree Hilton Amsterdam NDSM Wharf package
news

STRAAT x DoubleTree NDSM

STRAAT heeft de handen ineen geslagen met buren DoubleTree by Hilton Amsterdam – NDSM Wharf om deze zomer een bijzonder nachtje weg aan te bieden. De NDSM-werf staat bekend om haar street art en graffiti, heerlijke zonnige plekjes en creatieve sfeer. Om volop van een bezoek aan dit unieke stukje Amsterdam te genieten, bieden STRAAT en DoubleTree by Hilton Amsterdam – NDSM Wharf een volledig pakket aan, inclusief museumbezoek en overnachting.

Trek de hele middag uit om +150 werken bij STRAAT te ontdekken tijdens een tour onder begeleiding van een ervaren gids. Aansluitend genieten jullie van een STRAAT Café proeverij met uitzicht op de tentoonstelling Citaat van de straat en krijgen jullie het boek Shoe is my middle name van graffitilegende Niels Meulman cadeau. Daarna is het tijd voor een heerlijk diner bij het DoubleTree by Hilton, om vervolgens in een van de speciale street art kamers tot rust te komen. Uiteraard is de overnachting niet compleet zonder uitgebreid ontbijt, dit zit dan ook bij de prijs inbegrepen!

Zowel STRAAT als DoubleTree by Hilton Amsterdam – NDSM Wharf is makkelijk te bereiken via de gratis veerpont vanaf Amsterdam Centraal Station of met de auto. Het DoubleTree by Hilton biedt gratis parkeren en een late checkout voor iedereen die van dit pakket gebruik maakt!

Bestel hier uw STRAAT staycation!

STRAAT x DoubleTree Hilton Amsterdam NDSM-werf combideal

STRAAT staycation experience voor 2 personen bevat het volgende:

• STRAAT Visit + Tour
  • STRAAT Café mini proeverij
  • Boek Shoe is my middle name
  • 2 gangen diner (voor-hoofd of hoofd-na, te bepalen door gasten)
  • Overnachting bij DoubleTree by Hilton in een Queen Street Art Room
  • Ontbijt
  • Gratis parking
  • Gratis late check-out 14.00u

Tijden tour: 13.00, 14.30, 16.00 uur op zaterdag en zondag. Bij aankomst op vrijdag vindt het museumbezoek op zaterdag plaats.

• € 244,50 (2 personen) bij aankomst op vrijdag of zaterdag
  • € 224,50 (2 personen) bij aankomst op zondag

Bestel hier uw STRAAT staycation!