STRAAT x David's Museum

STRAAT x David’s Museum

STRAAT is diep geraakt door het verhaal van David’s Museum. David’s Museum wordt gecureerd door David’s broer Jeroen. In verband met een verschrikkelijk ongeluk buiten zijn schuld is David - die een enorme passie voor street art heeft - momenteel zwaar gehandicapt en kampt hij met grote hersenschade. Middels kunst hoopt Jeroen de hersencreativiteit van zijn broer te stimuleren, en dus is hij een museum aan huis begonnen. Daar heeft hij de hulp van de street art-wereld voor nodig. Wij hebben meteen de kans gegrepen om zowel David als Jeroen enigszins te ondersteunen.

We hebben David en Jeroen een ingelijste print van Davor Smoljan toegestuurd. Deze print zal worden opgehangen in de slaapkamer van David. Om meer te weten te komen over David’s Museum en het volledige verhaal van hun kant te horen bezoek je hun Instagram-pagina.

STRAAT x David's Museum