STRAAT best museum tiqets

STRAAT wint Beste Museum Award Nederland!

STRAAT heeft de Beste Museum Nederland Award gewonnen op de Tiqets Remarkable Venue Awards! Als museum dat in totaal slechts zo'n 26 weken open is geweest, betekent dit ontzettend veel voor ons gehele team. Helemaal aangezien de Tiqets Remarkable Venue Awards de beste musea en attracties wereldwijd onderscheiden op basis van bezoekersreviews.

STRAAT is bijzonder trots een prijs te winnen in een categorie met stevige concurrentie. Wij willen de andere genomineerden dan ook niet onbenoemd laten: Rijksmuseum, Nemo Science Museum en Fashion for Good Museum. Best Museum NL ging vorig jaar naar het Van Gogh Museum.

Daarnaast hebben we ook nog de award voor Best Hidden Gem gewonnen! De Best Hidden Gem Award onderscheidt unieke niche attracties, geselecteerd door een panel van experts uit de industrie.

Naast de bezoekers die een positieve recensie hebben achtergelaten, gaat onze dank IN HET BIJZONDER uit naar alle betrokken kunstenaars.

Tiqets wordt gebruikt door miljoenen mensen wereldwijd en is ‘s werelds meest betrouwbare ticketplatform op Trustpilot qua musea- en attractietickets. De genomineerden in de categorieën Best Attraction, Best Museum, Best Onsite Experiences, Most Remarkable Venue en Best Landmark zijn bepaald door meer dan 850.000 bezoekersrecencies op Tiqets.com. De winnaars werden bekend gemaakt op de Remarkable Venue Awards Ceremony van 10 november, tijdens de Tourism Innovation Summit (TIS) in Sevilla.

De Tiqets Remarkable Venue Awards werden voor het eerst georganiseerd in 2017, met als doel de beste musea en attracties in de meest bezochte steden wereldwijd te benoemen en te onderscheiden. De eerste Tiqets Remarkable Venue Awards-ceremonie vond plaats in Parijs. De awards van 2021 kenden winnaars in zeven categorieën uit zes verschillende markten: Groot-Brittannië en Ierland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en de Verenigde Staten. Eerdere prijswinnaars zijn onder meer Sagrada Familia, Musée d'Orsay en het Van Gogh Museum.