STRAAT is terug!

STRAAT is terug!

EINDELIJK zijn we weer open! Afgelopen zaterdag, 5 juni, mochten de Nederlandse musea hun deuren weer openen, nadat ze half december dicht moesten. Dit betekent dat je weer kan genieten van onze bijzondere collectie enorme graffiti en street art doeken in onze loods van 8000 m2. Daar is nu overigens ook ons vernieuwde café gehuisvest. En misschien was jij er afgelopen weekend al wel, want we waren bijzonder verheugd met de vele STRAAT-gasten tijdens het heropeningsweekend.

STRAAT speurtocht
Een jonge bezoeker doet de STRAAT-speurtocht

Een museum is niks zonder bezoekers, en STRAAT is geen uitzondering op deze regel. Het plezier spatte van de gezichten van de bezoekers afgelopen weekend, van jong tot oud; een welkome boost voor ons STRAAT-team. We zijn ook erg blij voor alle kunstenaars die we tentoonstellen, en we bedanken zowel onze bezoekers als artiesten voor hun geduld. We waarderen de vele mensen die meededen aan onze rondleidingen, audiotours en speurtochten, en uiteraard ook alle reguliere bezoekers. Al met al is het zalig om weer terug te zijn!

STRAAT is terug - Rondleiding
STRAAT-bezoekers tijdens een van onze rondleidingen

Ben jij van plan STRAAT binnenkort te bezoeken? Let erop dat STRAAT per 5 juni 2021 geopend is op:

Donderdag: 11.00 - 18.00

Vrijdag: 11.00 - 23.00