STRAAT catalogus openingstentoonstelling
news

Onze STRAAT-catalogus is binnen

STRAAT presenteert met gepaste trots onze Quote from the Streets-catalogus. 296 pagina’s vol met schitterende foto’s en de verhalen achter onze fraaie openingstentoonstelling, opgetekend uit de mond van de kunstenaars zelf (in het Engels). Deze paperback van 210 x 270 mm is nu verkrijgbaar in onze shop!

Een uniek aspect van ons museum is het feit dat vrijwel alle kunstwerken in onze tentoonstelling gemaakt zijn op dezelfde plek waar onze gasten ze te zien krijgen. Toen de kunstenaars hier op locatie bezig waren, hebben we van de gelegenheid gebruikgemaakt ze eens goed aan de tand te voelen. Dit vormde niet alleen de basis voor de labels bij de werken in ons museum; dankzij de catalogus heb je nu ook toegang tot de uitgebreidere versies van deze gesprekken.

De Quote from the Streets-catalogus is een coproductie van STRAAT en de gerenommeerde uitgeverij Lannoo.