STRAAT Tiqets Remarkable Venue Awards

STRAAT genomineerd voor Best Museum Award + update

STRAAT is genomineerd voor Best Museum NL, en neemt het daarbij op tegen iconische musea als het Rijksmuseum. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de Tiqets Remarkable Venue Awards, waar de beste musea en attracties wereldwijd worden onderscheiden op basis van bezoekersreviews.

*Update: we zijn ook genomineerd in de categorie Best Hidden Gem!

STRAAT is een van de vier genomineerden die meedingen naar de titel Best Museum. Naast het Rijksmuseum, nemen we het op tegen Nemo Science Museum en Fashion for Good Museum, in een categorie die vorig jaar werd gewonnen door het Van Gogh Museum. De selectie genomineerden is gebaseerd op de beoordelingen op Tiqets.com. Met andere woorden: de bezoekers hebben gesproken!

Tiqets wordt gebruikt door miljoenen mensen wereldwijd en is volgens Trustpilot ‘s werelds meest betrouwbare ticketplatform voor musea- en attractietickets. De winnaars in de categorieën Best Attraction, Best Museum, Best Onsite Experiences, Most Remarkable Venue en Best Landmark worden bepaald door meer dan 850.000 bezoekersrecencies op Tiqets.com. Wie er met de prijzen naar huis gaan wordt bekend gemaakt op de Remarkable Venue Awards Ceremony van 10 november, tijdens de Tourism Innovation Summit (TIS) in Sevilla.

De Tiqets Remarkable Venue Awards werden voor het eerst georganiseerd in 2017, met als doel de beste attracties en musea in de meest bezochte steden wereldwijd te benoemen en te onderscheiden. De eerste Tiqets Remarkable Venue Awards-ceremonie vond plaats in Parijs. De awards van 2021 belonen winnaars in zeven categorieën uit zes verschillende markten: Groot-Brittannië en Ierland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en de Verenigde Staten. Eerdere prijswinnaars zijn onder meer Sagrada Familia, Musée d'Orsay en het Van Gogh Museum.