Beats & Pieces live dj's at STRAAT museum
events

Beats & Pieces vrijdag 25 maart

Op vrijdag 25 maart organiseren wij Beats & Pieces in ons museum voor graffiti en street art. Op de klanken van de live set die dj aDoor draait, ervaar je de enorme kunstwerken in onze tentoonstelling op een magische manier. Beats & Pieces begint om 18.00u, ons museum blijft open tot 23.00u.

De dj’s die wij uitnodigen voor Beats & Pieces laten zich tijdens hun set inspireren door de kleurrijke werken. Tel daarbij op de unieke lichtval die je ‘s avonds in ons museum kan verwachten, en er ontstaat een bijzondere sfeer. Beats & Pieces staat garant voor een uniek museumbezoek.

Voor deze avond worden geen extra kosten gerekend, bestel hier je reguliere tickets voor vrijdag 25 maart en we zien elkaar dan!