STRAAT Beats & Pieces September
events

Beats & Pieces nazomereditie: 24 september

Op 24 september is het weer tijd voor Beats & Pieces. DJ aDoor, bekend van onder meer Thuishaven, Melkweg, Woodstock’69 en Republiek, zal tussen 18:00 en 22:00 een live set draaien, geïnspireerd op de kunstwerken in ons museum. Met de nogal waardeloze zomer - wat het weer betreft - in gedachten, gaan we voor een avondje in nazomerse sferen.

Beats & Pieces, de ‘blockparty’ waar muziek en kunst samenkomen, is dé manier om de maand feestelijk af te sluiten! De voormalig lasloods waarin ons museum is gevestigd, staat op een terrein dat een lange traditie van muziek en festivals kent. Het industriële karakter van ons pand nodigt uit deze traditie voort te zetten en de sfeer van de NDSM-werf te proeven. Geniet al dansend met een drankje in je handen van de bijzondere kunstwerken in ons schitterende museum. Bovendien is dit het laatste weekend van onze STRAAT Gallery x The Jaunt tentoonstelling.

Tijdens Beats & Pieces ervaar je STRAAT als nooit tevoren. Voor deze avond worden geen extra kosten gerekend, reserveer je tickets voor het juiste tijdslot en maak het mee!

Vrijdag 24 september / Beats & Pieces: DJ aDoor live in STRAAT / 18:00 - 22:00

Scoor hier je tickets!

Let op: tijdens deze avond worden video-opnames gemaakt